https://orcid.org/0000-0002-1089-463X
https://www.researchgate.net/profile/Oksana-Skryl/stats
Доцент кафедри іноземних мов професійного спрямування, кандидат педагогічних наук, доцент.
Освіта:
2004 р. – Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна (факультет іноземних мов, кафедра англійської філології).
Захищені дисертації:
кандидатська «Проблема виховання милосердя у школярів підліткового віку у вітчизняній педагогічній думці (50-ті – 90-ті рр. ХХ століття)» (2014).
Професійна кар’єра:
2004 – 2013 рр. – викладач кафедри англійської мови, Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна;
2013 – 2015 рр.– старший викладач кафедри англійської мови, Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна
2015 – 2022 рр. – доцент кафедри англійської мови (кафедри іноземних мов професійного спрямування), Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна
2022 – по т.ч. – доцент кафедри іноземних мов професійного спрямування, Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна
Сфера наукових інтересів:
Методика викладання іноземних мов, етико-моральне виховання студентської молоді та етична компетенція сучасного педагога, CLIL.
Викладає курси:
Практичний курс англійської мови для студентів I, II курсів філософського факультету
Комунікативний курс «Англійська мова за фахом» для студентів ІІІ курсу філософського факультету.
Членство у міжнародних організаціях:
2014 р. – по т.ч. — член міжнародної організації викладачів англійської мови «TESOL-UKRAINE»
Публікації:
Монографії
Skryl, O., Parfenova, O., 2018, To the question of the linguistic personality and its components, Development of philological sciences in countries of the European Union taking into account the challenges of XXI century: Collective monograph. Lublin : Izdevnieciba “Baltija Publishing”, pp. 362 – 381.
Статті (Web of Science)
Podolska, T., Skryl, O., 2017, Voices-positions in discourses: how is identity possible?, Anthropological measurements of philosophical research: Dnipropetrovs’k National University of Railway Transport named after Academician V. Lazaryan (Dnipro), Issue 11, pp. 23–32. https://doi.org/10.15802/ampr.v0i11.105474
Skryl, O., Sharun, Y., 2019, Linguistic personality of Homo Ridens, Journal of “Pereiaslav-Khmelnytskyi Hryhorii Skovoroda State Pedagogical University” Psycholinguistics:Pereiaslav-Khmelnytskyi, Issue 25 (2), pp. 273–289. https://doi.org/10.31470/2309-1797-2019-25-2-273-289
Статті (SCOPUS)
Bogatyrenko, S.; Kryshtal, A.; Kruk, A.; Skryl, O.,2020, Mixing of Immiscible Components by Size Effect: a Case Study of Au-Ni Nanostructures. The Journal of Physical Chemistry C. 124, 47, 25805–25811. https://doi.org/10.1021/acs.jpcc.0c06800
Petrushenko,S. I.; Bloshenko,Z. V.; Skryl,O. I., 2017, Supercooling during the crystallization of in and Sn in copper and molybdenum based multilayer films, Proceedings of the 2017 IEEE 7th International Conference on Nanomaterials: Applications and Properties, NAP (Odessa, 10-15 Sept. 2017) P. 01PCSI13 DOI: 10.1109/NAP.2017.8190150
Dukarov, S. V., Petrushenko, S. I., Sukhov, V. N., Skryl O. I., 2016, In situ research on temperature dependence of the lattice parameters of fusible metals in thin Cu-Pb and Cu-Bi films, Functional Materials, Т 23, № 2, pp. 218–225. http://dx.doi.org/10.15407/fm23.02.218
Статті
Скриль О. І. , Дмитренко В. О., 2004, Лінгвокультурна специфіка мови костюму ХІХ ст. Зб. ХІ Міжн.конф.по функц.лінг-ці, Ялта, С. 241–247.
Скриль О. І. , Дмитренко В. О., 2004, Лінгвостилістичні особливості і функції мови костюму ХІХ ст.(на матеріалі роману Ч.Діккенса «Олівер Твіст» та повісті М.Гоголя «Шинель») Київ, Зб.Міжн. наук. конф. “Мова і культура”, С. 232–239.
Скриль О. І., 2007, Шекспірівський блазень як мовна особистість XIV Міжнародна лінгвістична конференція: “Мова і світ”, Ялта, С. 187–189.
Скриль О. І., 2011, Погляди в. Сухомлинського на роль учителя у вихованні милосердя в підлітків, Збірник статей «Проблеми сучасної педагогічної освіти», Випуск 33, Частина 1, Ялта: РВВ КГУ, С. 241–245.
Скриль О. І., 2012, Розкриття ідеї милосердя у спадщині Сенеки, Зб. Наукових праць Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, Випуск № 24 (77), Запоріжжя, Класичний приватний університет, C. 44–48.
Скриль О. І., 2012, Милосердя як основа формування особистості учня в гуманній педагогіці Ш. О. Амонашвілі, Збірник наукових праць ХНПУ імені Г. Сковороди «Теорія та методика навчання та виховання»: зб. наук. пр. / За заг. редакцією член-кор. НАПН України А. В. Троцко, Харків: ХНПУ, Вип. 32, С. 157–166.
Скриль О. І., 2012, Висвітлення питань виховання милосердя в молоді у вітчизняній педагогічній думці ХVII – поч. ХХ ст., Педагогіка та психологія: збірник наукових праць / За загальною редакцією акад. І. Ф. Прокопенка, чл.-кор. В. І Лозової, Харків: Цифрова друкарня № 1, Вип. 42, С. 160–164.
Скриль О. І., 2013, Питання виховання милосердя як складника морального становлення учнів підліткового віку у науковій літературі другої половини ХХ ст., Вісник Луганського нац. ун-ту імені Т. Г. Шевченка (педагогічні науки), № 5(264), Частина ІІ, С. 61–68.
Скриль О. І.,2014, Роль учителя у вихованні в молоді основоположних принципів християнської етики у другій половині ХХ століття, Науковий вісник МДПУ ім. Б. Хмельницького, Мелітополь, № 2(13)’, С. 89–93.
Скриль О. І.,2014, Милосердя як основоположна категорія християнської етики, Науковий вісник МДПУ ім. Б. Хмельницького, Мелітополь,Вип. ХІІ, С. 97–102.
Гусєва Г. Г., Скриль О. І., 2014, Стратегічна реалізація комічного в дитячому дискурсі, Нова філологія: Зб. наук. ст., Запоріжжя,. № 67, С. 39–44.
Скриль О. І., 2015, Структура концепту милосердя в американській/британській та українській лінгвокультурах: методологічний аспект, Наукові записки, Вип. 137, Серія: Філологічні науки (мовознавство), Кіровоград : РВВ КДПУ ім.. В. Винниченка, С. 532–535.
Скриль О. І., 2015, Гумористичний ефект оказіоналізмів Огдена Неша, Наукові записки, Серія «Філологічні науки» (Ніжинський державний університет імені Миколи Гололя), Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, Кн. 1, С. 95–98.
Скриль О. І., 2015, Лінгвокультурна особистість блазня (на матеріалі творів У. Шекспіра), Одеський лінгвістичний вісник, Вип. 5, Ч. 2, Одеса, С. 141–144.
Гусєва Г. Г., Скриль О. І., 2015, Лінгвокультурні джерела поповнення комічного дискурсу мовної особистості дитини, «Філологічні трактати», Том 7, № 4, С 29–35.
Гавриленко О., Скриль О., 2016, Legal Regulation of Civil Contracts in Ancient City-States of the Black Sea Northen Coast, Journal on European History of Law, Vol. 7, № 1, London, P.190–200.
Skryl, O.,Parfyonova, O., 2021, To the Question of CLIL Approach Importance. European Socio-Legal Humanitarian Studies, The Faculty of Letters in Baia Mare, № 1, pp. 133–139.
Skryl, O.,Parfyonova, O., 2021, Філософське підґрунтя розуміння поняття «милосердя» як сімейної цінності, Науковий Вісник Мелітопольського Державного Педагогічного Університету, Серія: Педагогіка, 1(26)’, С. 42–46.
Тези
Скриль О. І., 2011, Основні ідеї античних мислителів про виховання милосердя Збірник матеріалів науково-практичної конференції «Сучасна освіта в умовах реформування: проблеми, теорія, практика» (23 листопада, 2011), ХНПУ імені Г. С. Сковороди, С. 112–113.
Скриль О. І., 2012, Використання гуманістичних ідей Я. А. Коменського в сучасній виховній практиці, Збірник матеріалів VIII міжнародну науково-практичну конференції «Інноваційні технології в освіті», Сімферополь-Ялта, С. 94.
Скриль О. І., 2012, До проблеми формування милосердя у підлітків, Матеріали ІХ науково-практичної конференції молодих учених «Методологія сучасних наукових досліджень» ХНПУ імені Г. С. Сковороди, С. 62–63.
Скриль О. І.,Авдєєнко І. М., 2013, Виховання милосердя на заняттях з іноземної мови як психолого-педагогічна проблема, Збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-методичної конференції «Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі», ХНУ імені В. Н. Каразіна, Харків, C. 155–156.
Скриль О. І., Шарун Ю. Ф., 2014, Позитивний емоційний стан викладача як фактор успішної професійної діяльності, Збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-методичної конференції «Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі», ХНУ імені В. Н. Каразіна, Харків, С. 134–135.
Гусєва Г. Г., Скриль О. І., 2016, Assessing EAP needs at Tertiary Level, Глобальні зміни в Україні: глобальні зміни в викладанні англійської мовив Україні: тези доповідей (англ. мовою), Львів: ПП «Марусич», С. 53–54.
Скриль О. І., Червінко Є. О., 2016, Stylistic specifics of the language of the ХІХth-century costume (based on “Oliver Twist” by Ch. Dickens), XI Міжнародна науково-практична конференція «Наука: теорія і практика – 2016» (07-15.08.2016) Вид: Sp. z o.o. “Nauka I studia”,(Przemysl , Польша).
Скриль О. І., 2016, Fool as a linguo-cultural personality, Міжнародна науково-практичній конференція «Проблеми та перспективи розвитку європейської освіти» (20-27 листопада 2016 р.), Празький інститут підвищення кваліфікації, м. Прага, C. 822–83
Скриль О. І., Черкашина Н. І., 2017, Motivation as a contributing factor, Шляхи до успіху: особливості викладання та вивчення англійської мови в сучасних умовах : тези доповідей (англ. мовою), Львів: ПП «Марусич», С. 173–174.
Скриль О. І., 2017, Language Teacher Immunity, Збірник матеріалів ІХ міжнародної науково-методичної конференції «Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі: шляхи інтеграції школи та ВНЗ», (28 квітня 2017) ХНУ імені В. Н. Каразіна, Харків. С. 174–175.
Скриль О. І., 2018, University Teachers’ Effectiveness, Збірник матеріалів Х міжнародної науково-методичної конференції «Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі: шляхи інтеграції школи та ВНЗ», (Харків, 20 квітня 2018р.), Харків, С. 188–189.
Skryl O.I., Forabosko K.(Austria), 2019, The importance of English for bank clerks in Austria. Збірник матеріалів ХI міжнародної конференції «Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі: шляхи інтеграції школи та ВНЗ», (Харків, 18 квітня 2019р.), Харків, С. 141–142.
Skryl O.I., Naharro M.J. (Italy), 2019, Learning FL in Italy and Ukraine, Збірник матеріалів ХI міжнародної конференції «Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі: шляхи інтеграції школи та ВНЗ», Харків, С. 58–59.
Skryl O.I., 2020, CLIL як основний підхід у вивченні FL, Materials of the XVI International scientific and practical Conference Cutting-edge science - 2020 (April 30 - May 7, 2020) Philological sciences. Psychology and sociology, Sheffield, Science and education LTD, P. 6–8.
Скриль О. І., 2020, To the question of CLIL methodology importance. Збірник матеріалів ХII міжнародної конференції «Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі: шляхи інтеграції школи та ВНЗ», (Харків, 10 квітня 2020р.) Харків, С. 134–135.
Скриль О. І., 2020, The Personality in Modern “Paradigm of Learning”. Матеріали Всеукраїнської науково-методичної конференції: «Теорія і практика реалізації сучасних педагогічних методик та технологій в освіті», (19–20 листопада 2020р.) Харків, С. 101–103.
Skryl O.I., Podolska T. V., 2020, Subjectivity of Personality: the Essence and Ways of Implementation in Education, Зб. тез. Second International Conference «Why Still Education? Emancipation and/or Education: Challenges and Frictions» (2–5 October, 2020) / Institute for Philosophy and Social Theory, University of Belgrade, C. 72.
Участь у конференціях:
Перемишль (Польща). Stylistic specifics of the language of the ХІХth-century costume (based on “Oliver Twist” by Ch. Dickens). XI Міждународна науково-практична конференція «Наука: теорія і практика – 2016» (07-15.08.2016).
Прага (Чехія). Fool as a linguo-cultural personality. Міжнародна науково-практичній конференція «Проблеми та перспективи розвитку європейської освіти» (20-27 листопада 2016 р.). Празький інститут підвищення кваліфікації.
Харків (Україна). І-ХII міжнародні науково-методичні конференції «Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі: шляхи інтеграції школи та ВНЗ», (2008-2020рр.) ХНУ імені В. Н. Каразіна.
Кальярі (Італія). Responsible Identity: the Ability of Construction by Narrative Method Міжнародна конференція «Порівняння філософських традицій: самість, історичність та репрезентація між герменевтикою та прагматизмом» (14-16.03.2019). Університет Кальярі, кафедра педагогіки, психології, філософії.
Белград (Сербія). Subjectivity of Personality: the Essence and Ways of Implementation in Education. Second International Conference «Why Still Education? Emancipation and/or Education: Challenges and Frictions» (2-5 жовтня 2020 р.) Institute for Philosophy and Social Theory, University of Belgrade.
Краків (Польща). Moodle for Academic Purposes. Horizon Europe Weeks meeting on‘Academic literacy and oracy: teaching and researching' (23-26.10.2022), Jagiellonian University in Krakow.
Підручники:
Навчальний посібник Journalism In English / О. І. Скриль, Н. М. Чупріна. – Х.: ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2011. – 120с.
Навчальний посібник Tasks For Masters’ Exam / О. І. Скриль, A. В. Котова, Т. М. Моторнюк – Х.: ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2011. – 156с.
Навчальний посібник English For Law Students / О. І. Скриль, І. М. Авдєєнко. – Х.: ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2015. – 120с.
Навчально-методичний посібник Get Talking / За ред. Чорновол-Ткаченко О. О., Є. О. Червінко, О. І. Скриль, К. І. Ластовка, Е. Ф. Бєляєва, Н. М. Курницька, Н. М. Савченко. – Х.: ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2016. – 120 с.
Навчально-методичний посібник A Short Guide To Business English / Н. І. Черкашина, О. І. Скриль – Х.: ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2019. – 64 с.
Міжнародне стажування та гранти:
Вебінари: TESOL-Ukraine “Teaching 4 skills online” (14.01.21-25.02.21), “Social and emotional learning” (24.02.21-25.02.21)
Участь у Міжнародній програмі підвищення кваліфікації та проходження міжнародного стажування ‘New Media In Higher Education: Changing the Methodologies Used in the Contemporary Classroom’ (13/08/21 – 18/09/21) – 180 hours (6 ECTS) in Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi (FSMVÜ), Istanbul (Turkey)
Участь у мінігранті Ягелонського університету (Краків, Польща) Meetings with philology – “Cooperation with a secondary school (Spotkania z filologią)”: cooperation with local community; English as a medium of instruction (EMI); Content and Language Integrated Learning (CLIL); teaching in secondary school. Workshop: Developing intercultural competence (01.09.2022-20.12.2022) http://meetingswithphilology.uj.edu.pl/uczestnicy/
Лекції в закордонних університетах:
Проведення “Four Skills in CLIL” лекцій у рамках серії семінарів “Communication, Education, Integration” організованих Інститутом Англійської мови Ягелонського університету в Кракові (13.04.2022-09.06.2022).
Програми:
курс англійська мови для студентів 1-2 курсу та англійська мова за фахом для студентів 3 курсу філософського факультету.
Курси MOODLE:
Іноземна мова за фахом (англійська): https://moodle.karazin.ua/course/view.php?id=4011
Іноземна мова за фахом (англійська) заочне відділення - V:
https://moodle.karazin.ua/course/view.php?id=6062
Іноземна мова (англійська) - I:
https://moodle.karazin.ua/course/view.php?id=5166
Іноземна мова (англійська) - II:
https://moodle.karazin.ua/course/view.php?id=5360
Іноземна мова (англійська) - III:
https://moodle.karazin.ua/course/view.php?id=5167
Іноземна мова (англійська) - IV:
https://moodle.karazin.ua/course/view.php?id=5361
Іноземна мова (англійська) заочне відділення - III:
https://moodle.karazin.ua/course/view.php?id=5168
Іноземна мова (англійська) заочне відділення - IV:
https://moodle.karazin.ua/course/view.php?id=5362
Іноземна мова для політологів (англійська) заочне відділення - III:
https://moodle.karazin.ua/course/view.php?id=6064
Контактна інформація:
Адреса: ауд. 10-10, майдан Свободи
Телефон:+38 (057) 707-53-50
E-mail: engldpt@karazin.ua