СКРИЛЬ Оксана Іванівна


https://orcid.org/0000-0002-1089-463X

https://www.researchgate.net/profile/Oksana-Skryl/stats

Доцент кафедри іноземних мов професійного спрямування, кандидат педагогічних наук, доцент.

Освіта:

2004 р. – Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна (факультет іноземних мов, кафедра англійської філології).

Захищені дисертації:

кандидатська «Проблема виховання милосердя у школярів підліткового віку у вітчизняній педагогічній думці (50-ті – 90-ті рр. ХХ століття)» (2014).

Професійна кар’єра:

2004 – 2013 рр. – викладач кафедри англійської мови, Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна;

2013 – 2015 рр.– старший викладач кафедри англійської мови, Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна

2015 – 2022 рр. – доцент кафедри англійської мови (кафедри іноземних мов професійного спрямування), Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна

2022 – по т.ч. – доцент кафедри іноземних мов професійного спрямування, Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна


Сфера наукових інтересів:

Методика викладання іноземних мов, етико-моральне виховання студентської молоді та етична компетенція сучасного педагога, CLIL.

Викладає курси:

  • Практичний курс англійської мови для студентів I, II курсів філософського факультету

  • Комунікативний курс «Англійська мова за фахом» для студентів ІІІ курсу філософського факультету.

Членство у міжнародних організаціях:

  • 2014 р. – по т.ч. — член міжнародної організації викладачів англійської мови «TESOL-UKRAINE»

Публікації:

Монографії

  • Skryl, O., Parfenova, O., 2018, To the question of the linguistic personality and its components, Development of philological sciences in countries of the European Union taking into account the challenges of XXI century: Collective monograph. Lublin : Izdevnieciba “Baltija Publishing”, pp. 362 – 381.

Статті (Web of Science)

Статті (SCOPUS)

  • Bogatyrenko, S.; Kryshtal, A.; Kruk, A.; Skryl, O.,2020, Mixing of Immiscible Components by Size Effect: a Case Study of Au-Ni Nanostructures. The Journal of Physical Chemistry C. 124, 47, 25805–25811. https://doi.org/10.1021/acs.jpcc.0c06800

  • Petrushenko,S. I.; Bloshenko,Z. V.; Skryl,O. I., 2017, Supercooling during the crystallization of in and Sn in copper and molybdenum based multilayer films, Proceedings of the 2017 IEEE 7th International Conference on Nanomaterials: Applications and Properties, NAP (Odessa, 10-15 Sept. 2017) P. 01PCSI13 DOI: 10.1109/NAP.2017.8190150

  • Dukarov, S. V., Petrushenko, S. I., Sukhov, V. N., Skryl O. I., 2016, In situ research on temperature dependence of the lattice parameters of fusible metals in thin Cu-Pb and Cu-Bi films, Functional Materials, Т 23, № 2, pp. 218–225. http://dx.doi.org/10.15407/fm23.02.218

Статті

  • Скриль О. І. , Дмитренко В. О., 2004, Лінгвокультурна специфіка мови костюму ХІХ ст. Зб. ХІ Міжн.конф.по функц.лінг-ці, Ялта, С. 241–247.

  • Скриль О. І. , Дмитренко В. О., 2004, Лінгвостилістичні особливості і функції мови костюму ХІХ ст.(на матеріалі роману Ч.Діккенса «Олівер Твіст» та повісті М.Гоголя «Шинель») Київ, Зб.Міжн. наук. конф. “Мова і культура”, С. 232–239.

  • Скриль О. І., 2007, Шекспірівський блазень як мовна особистість XIV Міжнародна лінгвістична конференція: “Мова і світ”, Ялта, С. 187–189.

  • Скриль О. І., 2011, Погляди в. Сухомлинського на роль учителя у вихованні милосердя в підлітків, Збірник статей «Проблеми сучасної педагогічної освіти», Випуск 33, Частина 1, Ялта: РВВ КГУ, С. 241–245.

  • Скриль О. І., 2012, Розкриття ідеї милосердя у спадщині Сенеки, Зб. Наукових праць Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, Випуск № 24 (77), Запоріжжя, Класичний приватний університет, C. 44–48.

  • Скриль О. І., 2012, Милосердя як основа формування особистості учня в гуманній педагогіці Ш. О. Амонашвілі, Збірник наукових праць ХНПУ імені Г. Сковороди «Теорія та методика навчання та виховання»: зб. наук. пр. / За заг. редакцією член-кор. НАПН України А. В. Троцко, Харків: ХНПУ, Вип. 32, С. 157–166.

  • Скриль О. І., 2012, Висвітлення питань виховання милосердя в молоді у вітчизняній педагогічній думці ХVII – поч. ХХ ст., Педагогіка та психологія: збірник наукових праць / За загальною редакцією акад. І. Ф. Прокопенка, чл.-кор. В. І Лозової, Харків: Цифрова друкарня № 1, Вип. 42, С. 160–164.

  • Скриль О. І., 2013, Питання виховання милосердя як складника морального становлення учнів підліткового віку у науковій літературі другої половини ХХ ст., Вісник Луганського нац. ун-ту імені Т. Г. Шевченка (педагогічні науки), № 5(264), Частина ІІ, С. 61–68.

  • Скриль О. І.,2014, Роль учителя у вихованні в молоді основоположних принципів християнської етики у другій половині ХХ століття, Науковий вісник МДПУ ім. Б. Хмельницького, Мелітополь, № 2(13)’, С. 89–93.

  • Скриль О. І.,2014, Милосердя як основоположна категорія християнської етики, Науковий вісник МДПУ ім. Б. Хмельницького, Мелітополь,Вип. ХІІ, С. 97–102.

  • Гусєва Г. Г., Скриль О. І., 2014, Стратегічна реалізація комічного в дитячому дискурсі, Нова філологія: Зб. наук. ст., Запоріжжя,. № 67, С. 39–44.

  • Скриль О. І., 2015, Структура концепту милосердя в американській/британській та українській лінгвокультурах: методологічний аспект, Наукові записки, Вип. 137, Серія: Філологічні науки (мовознавство), Кіровоград : РВВ КДПУ ім.. В. Винниченка, С. 532–535.

  • Скриль О. І., 2015, Гумористичний ефект оказіоналізмів Огдена Неша, Наукові записки, Серія «Філологічні науки» (Ніжинський державний університет імені Миколи Гололя), Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, Кн. 1, С. 95–98.

  • Скриль О. І., 2015, Лінгвокультурна особистість блазня (на матеріалі творів У. Шекспіра), Одеський лінгвістичний вісник, Вип. 5, Ч. 2, Одеса, С. 141–144.

  • Гусєва Г. Г., Скриль О. І., 2015, Лінгвокультурні джерела поповнення комічного дискурсу мовної особистості дитини, «Філологічні трактати», Том 7, № 4, С 29–35.

  • Гавриленко О., Скриль О., 2016, Legal Regulation of Civil Contracts in Ancient City-States of the Black Sea Northen Coast, Journal on European History of Law, Vol. 7, № 1, London, P.190–200.

  • Skryl, O.,Parfyonova, O., 2021, To the Question of CLIL Approach Importance. European Socio-Legal Humanitarian Studies, The Faculty of Letters in Baia Mare, № 1, pp. 133–139.

  • Skryl, O.,Parfyonova, O., 2021, Філософське підґрунтя розуміння поняття «милосердя» як сімейної цінності, Науковий Вісник Мелітопольського Державного Педагогічного Університету, Серія: Педагогіка, 1(26)’, С. 42–46.

Тези

  • Скриль О. І., 2011, Основні ідеї античних мислителів про виховання милосердя Збірник матеріалів науково-практичної конференції «Сучасна освіта в умовах реформування: проблеми, теорія, практика» (23 листопада, 2011), ХНПУ імені Г. С. Сковороди, С. 112–113.

  • Скриль О. І., 2012, Використання гуманістичних ідей Я. А. Коменського в сучасній виховній практиці, Збірник матеріалів VIII міжнародну науково-практичну конференції «Інноваційні технології в освіті», Сімферополь-Ялта, С. 94.

  • Скриль О. І., 2012, До проблеми формування милосердя у підлітків, Матеріали ІХ науково-практичної конференції молодих учених «Методологія сучасних наукових досліджень» ХНПУ імені Г. С. Сковороди, С. 62–63.

  • Скриль О. І.,Авдєєнко І. М., 2013, Виховання милосердя на заняттях з іноземної мови як психолого-педагогічна проблема, Збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-методичної конференції «Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі», ХНУ імені В. Н. Каразіна, Харків, C. 155–156.

  • Скриль О. І., Шарун Ю. Ф., 2014, Позитивний емоційний стан викладача як фактор успішної професійної діяльності, Збірник матеріалів VІІ Міжнародної науково-методичної конференції «Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі», ХНУ імені В. Н. Каразіна, Харків, С. 134–135.

  • Гусєва Г. Г., Скриль О. І., 2016, Assessing EAP needs at Tertiary Level, Глобальні зміни в Україні: глобальні зміни в викладанні англійської мовив Україні: тези доповідей (англ. мовою), Львів: ПП «Марусич», С. 53–54.

  • Скриль О. І., Червінко Є. О., 2016, Stylistic specifics of the language of the ХІХth-century costume (based on “Oliver Twist” by Ch. Dickens), XI Міжнародна науково-практична конференція «Наука: теорія і практика – 2016» (07-15.08.2016) Вид: Sp. z o.o. “Nauka I studia”,(Przemysl , Польша).

  • Скриль О. І., 2016, Fool as a linguo-cultural personality, Міжнародна науково-практичній конференція «Проблеми та перспективи розвитку європейської освіти» (20-27 листопада 2016 р.), Празький інститут підвищення кваліфікації, м. Прага, C. 822–83

  • Скриль О. І., Черкашина Н. І., 2017, Motivation as a contributing factor, Шляхи до успіху: особливості викладання та вивчення англійської мови в сучасних умовах : тези доповідей (англ. мовою), Львів: ПП «Марусич», С. 173–174.

  • Скриль О. І., 2017, Language Teacher Immunity, Збірник матеріалів ІХ міжнародної науково-методичної конференції «Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі: шляхи інтеграції школи та ВНЗ», (28 квітня 2017) ХНУ імені В. Н. Каразіна, Харків. С. 174–175.

  • Скриль О. І., 2018, University Teachers’ Effectiveness, Збірник матеріалів Х міжнародної науково-методичної конференції «Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі: шляхи інтеграції школи та ВНЗ», (Харків, 20 квітня 2018р.), Харків, С. 188–189.

  • Skryl O.I., Forabosko K.(Austria), 2019, The importance of English for bank clerks in Austria. Збірник матеріалів ХI міжнародної конференції «Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі: шляхи інтеграції школи та ВНЗ», (Харків, 18 квітня 2019р.), Харків, С. 141–142.

  • Skryl O.I., Naharro M.J. (Italy), 2019, Learning FL in Italy and Ukraine, Збірник матеріалів ХI міжнародної конференції «Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі: шляхи інтеграції школи та ВНЗ», Харків, С. 58–59.

  • Skryl O.I., 2020, CLIL як основний підхід у вивченні FL, Materials of the XVI International scientific and practical Conference Cutting-edge science - 2020 (April 30 - May 7, 2020) Philological sciences. Psychology and sociology, Sheffield, Science and education LTD, P. 6–8.

  • Скриль О. І., 2020, To the question of CLIL methodology importance. Збірник матеріалів ХII міжнародної конференції «Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі: шляхи інтеграції школи та ВНЗ», (Харків, 10 квітня 2020р.) Харків, С. 134–135.

  • Скриль О. І., 2020, The Personality in Modern “Paradigm of Learning”. Матеріали Всеукраїнської науково-методичної конференції: «Теорія і практика реалізації сучасних педагогічних методик та технологій в освіті», (19–20 листопада 2020р.) Харків, С. 101–103.

  • Skryl O.I., Podolska T. V., 2020, Subjectivity of Personality: the Essence and Ways of Implementation in Education, Зб. тез. Second International Conference «Why Still Education? Emancipation and/or Education: Challenges and Frictions» (2–5 October, 2020) / Institute for Philosophy and Social Theory, University of Belgrade, C. 72.

Участь у конференціях:

  • Перемишль (Польща). Stylistic specifics of the language of the ХІХth-century costume (based on “Oliver Twist” by Ch. Dickens). XI Міждународна науково-практична конференція «Наука: теорія і практика – 2016» (07-15.08.2016).

  • Прага (Чехія). Fool as a linguo-cultural personality. Міжнародна науково-практичній конференція «Проблеми та перспективи розвитку європейської освіти» (20-27 листопада 2016 р.). Празький інститут підвищення кваліфікації.

  • Харків (Україна). І-ХII міжнародні науково-методичні конференції «Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі: шляхи інтеграції школи та ВНЗ», (2008-2020рр.) ХНУ імені В. Н. Каразіна.

  • Кальярі (Італія). Responsible Identity: the Ability of Construction by Narrative Method Міжнародна конференція «Порівняння філософських традицій: самість, історичність та репрезентація між герменевтикою та прагматизмом» (14-16.03.2019). Університет Кальярі, кафедра педагогіки, психології, філософії.

  • Белград (Сербія). Subjectivity of Personality: the Essence and Ways of Implementation in Education. Second International Conference «Why Still Education? Emancipation and/or Education: Challenges and Frictions» (2-5 жовтня 2020 р.) Institute for Philosophy and Social Theory, University of Belgrade.

  • Краків (Польща). Moodle for Academic Purposes. Horizon Europe Weeks meeting on‘Academic literacy and oracy: teaching and researching' (23-26.10.2022), Jagiellonian University in Krakow.

Підручники:

  • Навчальний посібник Journalism In English / О. І. Скриль, Н. М. Чупріна. – Х.: ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2011. – 120с.

  • Навчальний посібник Tasks For Masters’ Exam / О. І. Скриль, A. В. Котова, Т. М. Моторнюк – Х.: ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2011. – 156с.

  • Навчальний посібник English For Law Students / О. І. Скриль, І. М. Авдєєнко. – Х.: ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2015. – 120с.

  • Навчально-методичний посібник Get Talking / За ред. Чорновол-Ткаченко О. О., Є. О. Червінко, О. І. Скриль, К. І. Ластовка, Е. Ф. Бєляєва, Н. М. Курницька, Н. М. Савченко. – Х.: ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2016. – 120 с.

  • Навчально-методичний посібник A Short Guide To Business English / Н. І. Черкашина, О. І. Скриль – Х.: ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2019. – 64 с.

Міжнародне стажування та гранти:

  • Вебінари: TESOL-Ukraine “Teaching 4 skills online” (14.01.21-25.02.21), “Social and emotional learning” (24.02.21-25.02.21)

  • Участь у Міжнародній програмі підвищення кваліфікації та проходження міжнародного стажування ‘New Media In Higher Education: Changing the Methodologies Used in the Contemporary Classroom’ (13/08/21 – 18/09/21) – 180 hours (6 ECTS) in Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi (FSMVÜ), Istanbul (Turkey)

  • Участь у мінігранті Ягелонського університету (Краків, Польща) Meetings with philology – “Cooperation with a secondary school (Spotkania z filologią)”: cooperation with local community; English as a medium of instruction (EMI); Content and Language Integrated Learning (CLIL); teaching in secondary school. Workshop: Developing intercultural competence (01.09.2022-20.12.2022) http://meetingswithphilology.uj.edu.pl/uczestnicy/

Лекції в закордонних університетах:

  • Проведення “Four Skills in CLIL” лекцій у рамках серії семінарів “Communication, Education, Integration” організованих Інститутом Англійської мови Ягелонського університету в Кракові (13.04.2022-09.06.2022).

Програми:

  • курс англійська мови для студентів 1-2 курсу та англійська мова за фахом для студентів 3 курсу філософського факультету.

Курси MOODLE:

Іноземна мова за фахом (англійська): https://moodle.karazin.ua/course/view.php?id=4011

Іноземна мова за фахом (англійська) заочне відділення - V:

https://moodle.karazin.ua/course/view.php?id=6062

Іноземна мова (англійська) - I:

https://moodle.karazin.ua/course/view.php?id=5166

Іноземна мова (англійська) - II:

https://moodle.karazin.ua/course/view.php?id=5360

Іноземна мова (англійська) - III:

https://moodle.karazin.ua/course/view.php?id=5167

Іноземна мова (англійська) - IV:

https://moodle.karazin.ua/course/view.php?id=5361

Іноземна мова (англійська) заочне відділення - III:

https://moodle.karazin.ua/course/view.php?id=5168

Іноземна мова (англійська) заочне відділення - IV:

https://moodle.karazin.ua/course/view.php?id=5362

Іноземна мова для політологів (англійська) заочне відділення - III:

https://moodle.karazin.ua/course/view.php?id=6064

Контактна інформація:

Адреса: ауд. 10-10, майдан Свободи 4, м. Харків, 61022

Телефон:+38 (057) 707-53-50

E-mail: engldpt@karazin.ua