RSS FeedНовини

  • Поделиться в VK
  • Поделиться в Facebook
  • Поделиться в Google+
  • Поделиться в Twitter
  • Количество просмотров 992

22 листопада 2012 року

V Міжнародна науково-методична конференція «Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі»

V Міжнародна науково-методична конференція «Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі»

На факультеті іноземних мов відбулася V Міжнародна науково-методична конференція «Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі».

22 листопада 2012 року на факультеті іноземних мов Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна за ініціативи кафедри методики та практики викладання іноземної мови відбулася V Міжнародна науково-методична конференція «Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі».

Цьогоріч конференція зібрала 172 учасники з 33 вищих навчальних закладів 19 міст України, Росії, США та Канади. Відкрив конференцію проректор університету з науково-педагогічної роботи, професор Ю.В. Холін, який привітав учасників та побажав їм плідної роботи.

Конференція розпочалася з пленарного засідання, на якому свої доповіді зачитали декан факультету іноземних мов, завідувач кафедри методики та практики вкладання іноземної мови, професор В.Г. Пасинок, яка розповіла про роль культурного середовища у процесі навчання у вищому навчальному закладі; почесний гість конференції, професор кафедри філософії університету Квебека (Канада) Даніель Вандервекен, доповідь якого присвячувалася прагматиці формального дискурсу. На пленарному засіданні розглядалися також діяльність як категорія мови та мислення у лінгводидактичному аспекті, іншомовна підготовка майбутніх фахівців як складник професійної освіти, методична рефлексія як прийом професійного самовизначення студентів педагогічного відділення та інші актуальні проблеми сучасної методики.

Програма конференції також передбачала роботу секцій, які працювали за такими напрямами:

  • Загальні проблеми навчання та контроль за навчальною діяльністю (керівники: канд. пед. наук, доц. Я.В. Довгополова, канд. філол. наук, доц. С.І. Сотнікова).
  • Лінгводидактичні та методичні аспекти навчання іноземних мов (керівники: канд. філол. наук, доц. О.В. Дудоладова, канд. філол. наук, доц. Н.А. Оніщенко).
  • Теорія і методика навчання іноземних мов (керівники: канд. філол. наук, доц. І.Ю. Скрипнік, канд. філол. наук, доц. О.О. Чорновол-Ткаченко).
  • Використання сучасних технологій навчання у професійній підготовці студентів (керівники: канд. філол. наук, доц. В.Н. Сердюк, канд. пед. наук, доц. Т.К. Варенко).
  • Дидактичні і психологічні аспекти навчання іноземних мов (керівники: канд. пед. наук, доц. І.О. Свердлова, канд. пед. наук, доц. М.В. Рябих).
  • Навчання іншомовному професійному та діловому спілкуванню та організація самостійної роботи студентів (керівники: канд. пед. наук, доц. А.В. Котова, канд. філол. наук, доц. І.А. Ткаля).
  • Проблеми перекладу (керівники: канд. філол. наук, доц. О.М. Бєлозьорова, канд. пед. наук, доц. Т.В. Ганічева).

Після завершення секційних дебатів учасники конференції змогли відвідати майстер-класи: «Формування умінь студентів елімінувати соціокультурні лакуни під час роботи з аутентичними текстами» та «Особливості розробки тестів для загальноосвітніх навчальних закладів».

Результати роботи конференції були представлені у вигляді тез доповідей.


Фотозвіт з заходу: