Senior Lecturer, Department of Foreign Language Teaching Methods and Practice, School of Foreign Languages,V.N. Karazin Kharkiv National University
Education:
Master’s Diploma with distinction in English and French, Department of English Language, School of Foreign Languages, V. N. Karazin Kharkiv National University, 2008.
Professional Career:
2008–2012– lecturer, Department of Foreign Language Teaching Methods and Practice, School of Foreign Languages, V. N. Karazin Kharkiv National University;
2008-2010 – lecturer of English, Linguistic Center, School of Foreign Languages, V. N. Karazin Kharkiv National University;
2011-2012 – lecturer, Department of English Philology, School of Foreign Languages, V. N. Karazin Kharkiv National University;
2018, March – to this day — senior lecturer, Department of Foreign Language Teaching Methods and Practice, School of Foreign Languages, V. N. Karazin Kharkiv National University.
Research Interests:
methods and practice of foreign language teaching, lexical approach to teaching English
Teaching:
Practical English Courses for fourth-year full-time students at the Department of Foreign Language Teaching Methods and Practice (speech practice, grammar, analytical reading)
Main Scientific Works:
1.Bugrin A.V. Best ways to manage mixed-ability groups. Каразінські читання: Людина. Мова. Комунікація: Тези доповідей XVI наукової конференції з міжнародною участю (Харків, 1 лют. 2019). Харків, 2019. С. 24—25.
2.Бугрін А.В. Проблеми викладання іноземної мови у змішаних групах. Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі: шляхи інтеграції школи та ВНЗ: матеріали XI міжнар. наук.-метод. конф. (Харків, 18 квіт. 2019). Харків, 2019. С. 27—28.
3.Bugrin A.V. The use of the lexical approach for the formation of collocative competence of students of language faculties. Академічнітанауковівикликирізноманітнихгалузейзнаньу 21-мустолітті: матеріали IX Всеукраїнськоїнауковоїконференції (Харків, 28 лют. 2020). Харків, 2020. С. 501—514.
4.Бугрін А.В. Лексичний підхід: чи важливіші слова за граматику? Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі: матеріали XII Міжнародної науково-методичної конференції (Харків, 10 квіт. 2020). Харків, 2020. С. 36—38.
5.БугрінА.В. Оцінюванняякнавчання: стратегіїформувальногооцінювання. Public communication in science: philosophical, cultural, political, economic and IT context: International scientific and practical conference. (Houston, USA, May 15, 2020). Houston, 2020. Volume 4. P. 79—81.
6.Бугрін А.В. Використання онлайн-тестів для формування ключових компетентностей здобувачів освіти. Проблеми та шляхи реалізації компетентнісного підходу в сучасній освіті: матеріали Міжнародної науково-методичної Інтернет-конференції (Харків, 14—15 трав. 2020). Харків, 2020. С. 120—124.
7.Бугрін А.В. Дистанційна освіта в Україні в умовах євроінтеграції: реалії та перспективи. Сучасні тенденції розвитку науки й освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Мукачево, 14—15 трав. 2020). Мукачево, 2020. С. 37—39.
8. Бугрін А.В. Рефлексивне оцінювання в освітньому процесі як ресурс особистісного розвитку здобувачів освіти. Перспективи розвитку сучасної науки та освіти: матеріали III Міжнародної наук.-практ. конф. (Львів, 30-31 січня 2021). Львів, 2021. С. 31 — 32.
9. Бугрін А.В. Студентоорієтованість викладання як пріоритет розвитку вищої освіти України. Актуальні питання сучасної педагогіки: творчість, майстерність, професіоналізм: матеріали ІІ Міжнародної наук.-практ. конф. (Кременчук, 19 березня 2021). Кременчук, 2021. С. 66 — 70.
10. Бугрін А.В. Професійна мобільність викладача вищої школи. Сучасні напрями розвитку педагогіки та педагогічної психології; актуальні питання філології та мовознавства: матеріали Міжнародної спец. наук. конф. (Тернопіль, 19 березня 2021). Тернопіль, 2021. С.19—21.
11. Бугрін А.В. Цифрова грамотність викладача вищої школи. Сучасна вища освіта: перспективні та пріоритетні напрями наукових досліджень: матеріали IІ Міжнародної наукової-практичної конференції студентів, аспірантів та науковців. (Дніпро, 25 березня 2021). Дніпро, 2021. С. 56—59.
12. Бугрін А.В. Використання додатків Google для налагодження взаємодії між учасниками освітнього процесу в умовах дистанційного навчання. Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі: матеріали XIII Міжнародної науково-методичної конференції. Харків, 22 квітня 2021). Харків, 2021. С.20—22.
13. Бугрін А.В. Конфліктологічна компетентність викладача в умовах дистанційного навчання.Теоретичні та практичні дослідження в галузі педагогіки та мовознавства, соціальні аспекти: матеріали I Міжнародної наукової спеціалізованої конференції. (Полтава, 23 квітня 2021). Полтава, 2021. С. 77—80.
14. Бугрін А.В. Інформаційно-цифрова культура як складова професійної особистості викладача вищої школи. Science in post-industrial society: globalization and transformation processes: матеріали І Міжнародної наук.-практ. конф. (Відень-Вінниця, 4 черв. 2021). Вінниця- Відень, 2021. С.242 — 246.
Conferences:
Contact Information
E-mail: anna.bugrin@gmail.com
Telephone number: (057) 707-55-66
Address: room 7-72, 4 Svobody Sq., Kharkiv, 61022