Valeriia VLASOVA (PLIS)


Valeriia VLASOVA (PLIS)

Associate Professor of the Department of English Philology and Foreign Language Teaching Methods

Education:

2018 — master degree V. N. Karazin Kharkiv National University (the School of Foreign Languages).

2023 – PhD H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University.

Thesis Defended:PhD “Commitment of Future Teachers of Philological Specialities to Implement Multimedia Technologies in Professional Activities” 2023.

Teaching:

Practical Course “Second Foreign Language (English)” for third-year students (full-time) at the Department of English Philology and Foreign Language Teaching Methods (aspect: grammar, analytical reading);

Practical Course “Second Foreign Language (English)” for fourth-year students (full-time) at the Department of English Philology and Foreign Language Teaching Methods (aspect: grammar, analytical reading);

Practical Course “First Foreign Language (English)” for first-year students (part-time) at the Department of English Philology and Foreign Language Teaching Methods (aspect: grammar, analytical reading);

Practical Course “Second Foreign Language (English)” for first-year students (part-time) at the Department of English Philology and Foreign Language Teaching Methods (aspect: grammar, analytical reading);

Practical Course “First Foreign Language (English)” for fourth-year students (part-time) at the Department of English Philology and Foreign Language Teaching Methods (aspect: grammar, analytical reading);

Professional career:

2016-2018 — teaching assistant, Department of Foreign Language Methods and Practice, School of Foreign Languages, V. N. Karazin Kharkiv National University;

2018-2020 — lecturer, Department of Foreign Language Methods and Practice, School of Foreign Languages, V. N. Karazin Kharkiv National University;

2020-2022 — senior lecturer, Department of Foreign Language Methods and Practice, School of Foreign Languages, V. N. Karazin Kharkiv National University.

2022-2023 — senior lecturer, Department of English Philology and Foreign Language Teaching Methods, School of Foreign Languages, V. N. Karazin Kharkiv National University.

Since 2023 — associate professor, Department of English Philology and Foreign Language Teaching Methods, School of Foreign Languages, V. N. Karazin Kharkiv National University.

Main Scientific Works:

Articles:

1.Пліс В. П., Свердлова І. О. Тестування як засіб контролю навичок аудіювання. Молоді фахівці – майбутнє науки. 2018. Вип. 9. Ч. 1. С. 86—91.

2.Пліс В. П. Типологія концептів у сучасній когнітивній лінгвістиці. Науковий журнал «Закарпатські філологічні студії». 2019. № 9. Том № 1. С. 115—119.

3.Пліс В. П., Перельотова О. С. Загальні принципові настанови антропоцентричної лінгвістичної парадигми. Молоді фахівці – майбутнє науки. 2019. Вип. 10. Ч. 2. С. 9—13.

4.Пліс В. П., Давидович К. О. Термін в системі мови та дискурсу. Молоді фахівці – майбутнє науки. 2019. Вип. 10. Ч. 2. С. 18—23.

5.Пліс В. П. Сучасні вимоги до підготовки майбутніх учителів-філологів. Теорія та методика навчання та виховання. 2019. № 47. С. 79—88.

6.Валерія Пліс, Артем Ткачов. Медіаосвіта і медіа компетентність як педагогічні поняття. Актуальні питання гуманітарних наук. В. 33, т. 2. 2020 С. 324—327.

7.Пліс В. П. Окремі аспекти підготовки майбутніх вчителів-філологів до формування медіакомпетентності старшокласників. Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки. 2020. В. 37. С. 65—76.

8.Plis V., Havrysh I., Tkachov A. Training Future Teachers to Develop Pupils’ Intellectual Skills within the Educational Process of the New Ukrainian School Theory and Practice of Future Teacher’s Training for Work in New Ukrainian School. 2020 P. 193—201.

9.ВласоваВ. П. Використаннямультимедійнихтехнологійупрофесійнійдіяльностівчителя-філологаВісникЛуганськогонаціональногоуніверсітетуіменіТарасаШевченка. Педагогічні науки. Старобільськ, 2021. №8 (346) Ч.2. С. 5—13.

10.Власова В. П., Ткачов А. С. Організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів-філологів до застосування технологій мультимедіа в професійній діяльності. Теорія та методика навчання та виховання. Харків, 2022. В. 52. С. 42—51.

11.Власова В. П. Готовність майбутніх учителів до застосування технологій мультимедія у професійній діяльності як наукова категорія. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. Запоріжжя, 2022. Вип. 80. С. 116—118.

12.Власова В. П., Ковальова К. Д. Засоби контролю іншомовної аудитивної компетентності. Молоді фахівці – майбутнє науки. 2022. Вип. 14. С. 52—62.

13.Власова В. П., Кудаєва О. О. Використання медіазасобів у викладанні іноземної мови (за темою «Дім та домівка»). Молоді фахівці – майбутнє науки. 2022. Вип. 14. С. 67—73.

14.Власова В. П., Столярова О. Є. Використання медіазасобів у викладанні іноземної мови (за темою «Ігри та спорт»). Молоді фахівці – майбутнє науки. 2022. Вип. 14. С. 95—100.

15.Власова В. П., Конєва М. З. Специфіка навчання іноземної мови студентів. Актуальні питання у сучасній науці. Київ.Випуск 7(13) 2023. С. 564—573

Speech theses:

1.Пліс В. П. Типологія концептів як одиниць лінгвокультурології. Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі: шляхи інтеграції школи та ВНЗ: матеріали XI міжнар. наук.-метод. конф. (Харків, 18 квіт. 2019). Харків, 2019. С. 114—115.

2.Пліс В. П., Кабанська О. С., Стрельченко Д. В. Використання цифрових технологій у професійній підготовці майбутніх вчителів-філологів. Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика: матеріали IV міжнар. наук.-практ. конф. (Харків, 12 груд. 2019). Харків, 2019. С. 348—351.

3.Пліс В. П. Використання інформаційних технологій у навчання іноземної мови Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі: шляхи інтеграції школи та ВНЗ: матеріали XІI міжнар. наук.-метод. конф. (Харків, 10 квіт. 2020). Харків, 2020. С. 111—112.

4.Пліс В. П., КабанськаО.С., ПарфьоноваО.В. Використання медіазасобів у викладанні філологічних дисциплін здобувачам вищої освіти. Психолого-педагогічні проблеми вищої освіти в умовах сучасних викликиів: теорія і практика: матеріали V міжнар. наук.-пед. конф. (Харків, 31 бер.-02 квіт. 2021). Харків, 2021. С. 202—205.

5.Пліс В. П. Підготовка майбутніх учителів-філологів до формування медіакомпетентності старшокласників Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі: матеріали XІІI міжнар. наук.-метод. конф. (Харків, 22 квіт. 2021). Харків, 2021. С. 96—98.

6.Пліс В. П., ТкачовС. І., Ткачов А. С. Формування медіаосвітньої компетентності у здобувачів вищої освіти у процесі викладання філологічних дисциплін. Соціальні аспекти військово-професійної діяльності сектора безпеки та оборони: виклики сьогодення: збірник тез доповідей І міжнар. наук.-практ. онлайн-конф. (Харків, 20 трав. 2021). Харків, 2021. С. 305—307.

7.Власова В. П. Використання медіаосвітніх технологій у процесі навчання студентів-філологів в епоху web 2.0. «Світ дидактики: дидактика в сучасному світі»: міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. присвяченої 30-ій річниці Незалежності України та 95-ій річниці від дня заснування Інституту педагогіки НАПН України (Київ, 21-22 вересня 2021). Київ, 2021. С. 159—161.

8.Власова В. П., КабанськаО.С., Ткачов А. С. До питання класифікації мультимедійних технологій навчання. Психолого-педагогічні проблеми вищої освіти в умовах сучасних викликиів: теорія і практика: матеріали VІ міжнар. наук.-пед. конф. (Харків, 20-21 трав 2022). Харків, 2021. С. 202—205.

9.Власова В. П. Критерії та показники сформованості готовності майбутніх учителів-філологів до використання технологій мультимедіа в процесі навчання й виховання школярів. Духовно-інтелектуальне виховання і навчання в XXI столітті: матер. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Харків, 17 листопада 2022). Харків, 2022. С. 259—261.

Contact information

Adress:room 8-23, Svobody Sq., 4, Kharkiv, 61022

Telephone:(057) 707-55-04

E-mail:valeriiaplis@karazin.ua