RSS FeedНовини

  • Поделиться в VK
  • Поделиться в Facebook
  • Поделиться в Google+
  • Поделиться в Twitter
  • Количество просмотров 782

28 квітня 2025 року

​На кафедрі іноземних мов професійного спрямування відбулася Міжнародна наукова конференція!

​На кафедрі іноземних мов професійного спрямування відбулася Міжнародна наукова конференція!

Цьогоріч XVIІ Міжнародну науково-методичну конференцію «Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі: шляхи інтеграції закладів середньої та вищої освіти» було присвячено 95-й річниці заснування факультету іноземних мов.

Разом із заходами офлайн, на віртуальному майданчику конференції зібралися представники різних методичних шкіл і напрямків, які виступили з доповідями, обмінялися думками та досвідом. Захід відбувся онлайн 25 квітня 2025 року, зібрав представників 8 країн і став значущою подією у житті наукової спільноти факультету іноземних мов.

Організатором конференції виступила кафедра іноземних мов професійного спрямування факультету іноземних мов Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна.

Перед початком конференції учасники мали можливість ознайомитися з програмою заходу.

Пленарне засідання почалося з привітальних слів завідувача кафедри іноземних мов професійного спрямування Ганни Георгіївни Гусєвої та доцента кафедри іноземних мов професійного спрямування Юлії Юріївни Шамаєвої. На відкритті конференції виступили тринадцять провідних фахівців у галузі лінгводидактики з семи країн світу:
М. Ону (професор, спеціаліст з філософії та соціології освіти, головний редактор London Academic Publishing LTD, м. Лондон, Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії),

Дж. Махоні (професор, університет Ріккіо, м. Токіо, Японія),

А. Стібі (професор еколінгвістики, університет Глостерширу, засновник Міжнародної Асоціації Еколінгвістики, м. Челтнем, Англія, Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії),

К. Хаузель (професор, радниця Інституту Етики м. Женева, експерт у галузі соціальних технологій та менеджменту освітнього стратегічного партнерства (м. Женева, Швейцарія),

І. Раджа (професор, завідувач Школи Бізнесу Лідського університету Бекета, письменник, медіа-експерт, політичний аналітик, журналіст (м. Лідс, Англія, Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії),

Ш. Доналд (професор, експерт з прикладної лінгвістики факультету освіти, комунікації та мовних студій Ньюкаслського університету (Велика Британія), лектор Гаосюнського національного університету науки та технології (м. Гаосюн/Каошунг, Тайвань),

К. Лейланд (професор, експерт з прикладної лінгвістики, директор магістерської програми з прикладної лінгвістики та TESOL факультету освіти, комунікації та мовних студій Ньюкаслського університету (м. Ньюкасл-апон-Тайн, Англія, Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії),

С.Д. Блумберг (професор, фундатор кампанії “Impact Communication Skills Coaching and Consulting”, розробник інноваційних курсів з міжкультурної комунікації та бізнес-англійської у центрі мовної сертифікації «FLS International» (м. Бостон, США),

Т.С. Санджаян (доктор філософії, доцент і завідувач кафедри післядипломної освіти Педагогічного коледжу доктора Дада Вайдя університету Гоа (м. Гоа,Індія),

П. Макінті (доктор філософії,лектор кафедри управління міжнародним туризмом університету Тойо)

та його колега Йоко Йада (доктор філософії,старший викладач кафедри управління міжнародним туризмом, університет Тойо (м. Токіо, Японія),

Г´ю Деллар (співзасновник онлайн-школи та навчальної компанії www.lexicallab.com, викладач, тьютор-інструктор і автор статей в LEXICAL LAB і National Geographic Learning, співавтор двох п'ятирівневих курсів загальної англійської мови "Outcomes and Innovations", що видаються National Geographic Learning, автор методичного посібника "Teaching Lexically" (м. Великий Лондон, Англія, Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії),

Ева Лабайова (магістр, магістр ділового адміністрування, менеджер мовної школи, координатор навчання, викладач англійської мови “VIATELL Academy” (м. Нове Замки, Словаччина).

Секція № 1 під керівництвом доцента Ткалі Ірини Анатоліївни, доцента Зубкової Людмили Миколаївни та старшого викладача Черкашиної Надії Іванівни об`єднала представників різних кафедр факультету, зацікавлених темою «METHODOLOGICAL AND THEORETICAL CHALLENGES OF TEACHING FOREIGN LANGUAGES FOR ACADEMIC PURPOSES» .

Викладачі виступили із цікавими презентаціями за результатами своєї діяльності. Серед них: ЗАСТОСУВАННЯ КОРПУСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ (Вороніна К.В), ON TEACHING ENGLISH TO MASTERS’ STUDENTS ( Черкашина Н.І., Ткаля І.А.), ADVANTAGES OF A STUDENT-CENTERED APPROACH FROM THE STUDENTS’ PERSPECTIVE (Зубкова Л.М.), ПЕРЕОСМИСЛЕННЯ CONCEPT CHECKING QUESTIONS: ЗАСТОСУВАННЯ У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ (Ручкіна К.Є.). Учасники секції прийняли активну участь у обговоренні доповідей.

Робота 2ї секції GENERAL PROBLEMS OF TEACHING METHODOLOGY під керівництвом доцентів Житницької Анастасії Анатоліївни та Юрченко Валерії Валентинівни пройшла успішно та плідно. Загалом у роботі секції приймало 7 доповідачів, було представлено цікаві доповіді та презентації. Після заслуховання доповідей відбулося жваве обговорення.

Робота в секції "TEACHING LANGUAGE SKILLS IN CLIL" на чолі з доцентами Котовою Анною Володимирівною та Пилаєвою Тетяною Володимирівною пройшла успішно. Заслухали доповіді Ковінько К.В., Пилаєвої Т.В., Авдєєнко І.М. та Матвійчук О.М., Кутіліної М.М. та Туренко Р.Л.,а також Парамонова Б.І., Яценко І.М., Лисенко Н.Г..Методичні аспекти доповідей були цікаві та актуальні, доповіді надихають на подальші дослідження в галузі методики викладання англійської мови з елементами CLIL і використання нових онлайн інструментів в процесі викладання іноземних мов.

Секція 4 під назвою «METHODOLOGICAL AND THEORETICAL ASPECTS OF TEACHING DIGITALLY» під керівництвом доцента Максімішиної Тетяни Миколаївни та ст.викладачів Лєшньової Наталії Олександрівни та Сергеєвої Олени Анатоліївни пройшла успішно. Заслухали доповіді Костенко В.Г.,Морозової І.І.,Ніколаєнко В.О.,Щирова В.Ю., Сергеєвої О.А., Максімішиної Т.М. Методичні аспекти доповідей були цікаві та актуальні, доповіді надихають на подальші дослідження в галузі цифрових технологій і використання нових он-лайн інструментів в процесі викладання іноземних мов.

Під час роботи п’ятої секції «PSYCHOLOGICAL AND SOCIOLOGICAL ASPECTS OF TEACHING FOREIGN LANGUAGES AT THE TERTIARY LEVEL IN UKRAINE» на чолі з доцентами Ленською Оленою Олегівною,Федорченко Юлією Федорівною та ст. викладачем ПавловоюЛарисою Володимирівною прослуховувались наступні теми доповідей: «Learning a foreign language at a university vs. learning with native speakers in a natural environment: the socio - psychological aspect»; «Нова реальність освіти: трансформація та адаптація педагогічної діяльності в умовах збройного конфлікту»; «Stress and adaptation of first-year students to a different format of teaching foreign languages » та «Вікові обмеження для успішного вивчення іноземної мови». Результатом цих виступів стало жваве обговорення серед учасників секції та обмін корисними думками. Усі доповіді секції були дуже цікавими, інформативними, актуальними та перспективними в аспекті подальших розвідок та обговорень.

Оргкомітет конференції та керівництво факультету висловлює велику подяку усім учасникам конференції за можливість отримати задоволення та корисний обмін досвідом від спілкування з колегами не лише з України, а й з різних куточків світу!