RSS FeedНовини

  • Поделиться в VK
  • Поделиться в Facebook
  • Поделиться в Google+
  • Поделиться в Twitter
  • Количество просмотров 1183

29 квітня 2025 року

​Результати проєктної діяльності наочно: “Освіта без кордонів” — студенти-філологи презентували цифрові мікроуроки

​Результати проєктної діяльності наочно: “Освіта без кордонів” — студенти-філологи презентували цифрові мікроуроки

29 квітня 2025 року на факультеті іноземних мов Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна відбулося відкрите заняття на тему «Освіта без кордонів: цифрові інструменти в дії».

Захід проходив у межах вибіркової навчальної дисципліни для здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти — «Вступ до інтегрованого навчання предмета та іноземної мови».

Цей курс є результатом роботи команди міжнародного освітнього проєкту Erasmus+ MultiEd, спрямованого на впровадження методології CLIL (інтегроване навчання предмета та мови) у підготовку майбутніх фахівців.

Під керівництвом викладачки кафедри англійської філології та методики викладання іноземної мови — кандидатки педагогічних наук, доцентки Котової А. В., студенти впевнено продемонстрували свої методичні, лінгвістичні та цифрові знання й навички.

Із вступним словом виступила менеджерка проєкту DigiFLEd від університету — кандидатка філологічних наук, доцентка Олійник Н. А. Вона ознайомила присутніх із ключовими цілями та завданнями проєкту, підкресливши його значущість для модернізації освітнього процесу факультету через інтеграцію цифрових технологій у викладання іноземних мов.

Мікровикладання: цифрові формати, реальні теми.
Основна частина заняття була присвячена студентським презентаціям у форматі мікронавчання — коротких навчальних блоків, які концентруються на окремій темі чи навичці та дозволяють засвоювати матеріал ефективно та у зручному форматі.
Студенти першого курсу —
Руслана Шкарлат, Анастасія Баско, Катерина Залазаєва, Марія Рудакова, Неллі Пелехата та Поліна Тельна
— представили мініуроки з тем:
• “Small Wins, Big Results: Mastering Motivation and Rest”
• “Flowers Need Time to Bloom, So Do You”
• “How Does Your Memory Work?”
Презентації супроводжувались використанням елементів електронного навчання, інтерактивних застосунків Kahoot і Padlet, а також включали відеофрагменти, що зробило заняття динамічним, наочним і сучасним.

Обговорення і перспективи
Наприкінці заходу учасники обговорили ідею створення неформальних зустрічей за підтримки проєкту DigiFLEd, під час яких студенти та викладачі зможуть обмінюватися досвідом, ідеями та методичними матеріалами з викладання іноземних мов із застосуванням цифрових технологій (Teaching Talks).
Щиро дякуємо всім учасникам освітнього процесу та командам проєктів MultiEd і DigiFLEd за плідну співпрацю!

Запрошуємо усіх охочих долучатися до подальших заходів, організованих факультетом іноземних мов, і розвивати разом із нами сучасну цифрову освіту!