RSS FeedНовини

  • Поделиться в VK
  • Поделиться в Facebook
  • Поделиться в Google+
  • Поделиться в Twitter
  • Количество просмотров 153

16 серпня 2024 року

Представники факультету іноземних мов взяли участь у Літній школі з віддаленого навчання для методистів та вчителів англійської мови

Представники факультету іноземних мов взяли участь у Літній школі з віддаленого навчання для методистів та вчителів англійської мови

Декан факультету іноземних мов та викладачі кафедри англійської філології та методики викладання іноземної мови взяли участь у Літній школі з віддаленого навчання для методистів та вчителів англійської мови!

Відкриваючи нові горизонти для Академії вчительства Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, декан факультету іноземних мов Світлана Віротченко та викладачі кафедри англійської філології та методики викладання іноземної мови Ірина Морозова та Анастасія Вакуленко мали нагоду взяти участь у Літній школі з віддаленого навчання для методистів та вчителів англійської мови, яка пройшла 12-15 серпня в Києві. Цей захід є важливою віхою у розвитку Академії вчительства та освітньої програми спеціальності Середня освіта «Англійська мова, друга іноземна мова та зарубіжна література» і вже на етапі її впровадження визначає високий рівень якості підготовки майбутніх вчителів українських шкіл та відповідність сучасним викликам дистанційного навчання.

Літня школа була організована в рамках Програми підтримки дистанційного навчання англійської мови для закладів загальної середньої освіти України (SDELE), яку впроваджують Американські Ради з міжнародної освіти у співпраці з Міністерством освіти і науки України та за підтримки Регіонального офісу англійської мови посольства США.
Особливо надихаючою була доповідь Лілії Михайлівни Гриневич про виклики середньої освіти в Україні, сучасний стан і проблеми українських шкіл.
Учасники також отримали унікальну можливість детально ознайомитися з навчальним посібником «Insights into Remote Learning and Teaching». Цей посібник стане незамінним інструментом для вчителя, допомагаючи ефективно організовувати дистанційне навчання, підвищуючи якість освітнього процесу.