RSS FeedАнонси

15 вересня 2013 року

Курси японської мови та культури

Оголошено набір слухачів на курси японської мови та культури.

15 вересня 2013 року

Конференція «Тенденції та напрями в сучасній філології та міжкультурній комунікації»

Запрошуємо вас взяти участь у роботі Всеукраїнської науково-практичної конференції «Тенденції та напрями в сучасній філології та міжкультурній комунікації», яка відбудеться 17-18 жовтня 2013 року на базі Херсонського державного університету.

30 серпня 2013 року

Посвячення першокурсників у студенти

День посвячення першокурсників у студенти.

27 серпня 2013 року

Поселення в гуртожиток

Інформація стосовно поселення студентів у гуртожиток.

1 червня 2013 року

Бакалаврські он-лайн читання

Cтуденти 5 курсу заочної форми навчання запрошуються до участі у Бакалаврських он-лайн читаннях.

1 червня 2013 року

Студентська конференція «Молоді фахівці — майбутнє науки»

Студенти 6 курсу заочної форми навчання, які вивчають англійську мову як основну іноземну, запрошуються до участі у Студентській конференції «Молоді фахівці — майбутнє науки»

24 травня 2013 року

День французької мови

24 травня 2013 року кафедра німецької та французької мов (французька секція) проводить «День французької мови».

23 травня 2013 року

Студентська конференція «Форум молодих англістів: перші кроки до відкриття»

Студенти 3 курсу філологічного відділення запрошуються до участі у студентській конференції «Форум молодих англістів: перші кроки до відкриття».

1 травня 2013 року

Подання тез до участі у V Міжнародному науковому ювілейному форумі «Сучасна англістика і романістика: перший рубіж нового тисячоліття»

Триває прийом тез для участі у V Міжнародному науковому ювілейному форумі «Сучасна англістика і романістика: перший рубіж нового тисячоліття».

25 квітня 2013 року

Конкурс на кращий німецько-український/російський переклад серед студентів-негерманістів

Кафедра німецької та французької мов запрошує студентів-негерманістів взяти участь у конкурсі на кращий німецько-український/російський переклад.



Перейти до сторінки: