КОЛТУНОВА (ГРИДАСОВА) Олена Ігорівна


Доцент кафедри методики та практики викладання іноземної мови ХНУ,кандидат філологічних наук.

Освіта:

У 2005 році закінчила з відзнакою Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна (ХНУ), кафедру теорії та практики перекладу англійської мови.

Професійна кар’єра:

  • 2005-2013 рр. — викладач кафедри німецької та французької мов ХНУ ім. В.Н. Каразіна;
  • 2005-2010 рр. — пошукач кафедри теорії та практики перекладу іноземної мови.
  • 2010-2014 рр. — викладач кафедри методики та практики англійської мови ХНУ ім. В.Н. Каразіна.
  • 2014 р. - по теперішній час — доцент кафедри методики та практики викладання іноземної мови.

Захищені дисертації:

  • Кандидатська: «Особливості актуалізації стереотипних ролей в англомовному сімейному конфліктному дискурсі» (у спеціалізованій вченій раді Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, 2010 р.)

Сфера наукових інтересів:

аналіз дискурсу,лінгвістика, методика та практика викладання іноземної мови.

Викладає курси:

  • Курс практичної англійської мови для студентів 4 курсу (денне відділення) кафедри методики та практики викладання іноземної мови (граматика та аналітичне читання);

Основні наукові публікації:

  1. Колтунова О.І Байбекова Л.О. Професійна підготовка майбутніх філологів// Збірник тез доповідей ХVІІ наукової конференції з міжнародною участю “Каразінські читання: Людина. Мова. Комунікація”. – Х.: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2018 р. – С. 9-10.
  2. Гридасова О.І. Специфіка рольових конфігурацій деструктивного сімейного спілкування/ О.І. Гридасова //Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. – 2016. – №84 – С.45-50.

  3. Гридасова О.І. Лінгвокраїнознавчий компонент при вивченііноземних мов / О.І. Гридасова // Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі: шляхи інтеграції школи та ВНЗ:матеріали VІІІ Міжнародній науково-методичній конференції. – Х.: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2016. – С. 39-41.
  4. Гридасова О.І. Кінодискурс як об’єкт навчання кіноперекладу / О. І. Гридасова // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філологічні науки. – Вип.2 (74) – 2014. – С. 102-107.
  5. Гридасова О. І. Соціальна роль у навчанні кіноперекладу / О.І. Гридасова// Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. – 2014. – № 1103 – С. 182-186.
  6. Гридасова О.І., Рябих Л.М. Оптимізація американської академічної лекції шляхом використання роздаткового матеріалу та інтерактивного конспекту / О. І. Гридасова, Л. М. Рябих // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. – Х. : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2014. – № 1125. – С. 94-99.
  7. Гридасова О.І.Методичні принципи навчання кіноперекладу // О.І. Гридасова / Сучасні підходи до навчання іноземної мови: шляхи інтеграції школа та ВНЗ: Матеріали ІV міжнародної науково-методичної конференції – Х.: ХНУ імені В.Н. Каразіна. – 2014. – С. 41-42.
  8. Гридасова О. І. Формуання іншомовної комунікативної компетенції у стедентів / О. І. Гридасова // Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі: Матеріали VІ Всеукраїнської науково-методичної конференції – Х.: ХНУ імені В.Н. Каразіна. – 2013. – С. 50-52.
  9. Гридасова О. І. Оцінно та стилістично марковані лексичні одиниці в аспекті навчання англо-українського перекладу / О.І. Гридасова// Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. – 2012. – № 1022 – С. 172-176.
  10. Гридасова О.І. Спонукальний та каузальний способи актуалізації стереотипних ролей вангломовному сімейному конфліктному дискурсі / О.І. Гридасова // Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. – 2011. – № 954 – С. 26-30.
  11. Гридасова О. І. Стереотипні ролі англомовного сімейного дискурсу: лінгвістичний та методичний аспекти / О. І. Гридасова // Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі: Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-методичної конференції – Х.: ХНУ імені В.Н. Каразіна. – 2010. – С. 54-56.
  12. Гридасова О.І. Дескриптивно-оцінний спосіб вербальної об’єктивації стереотипних ролей в англомовному сімейному конфліктному дискурсі / О.І. Гридасова // Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. – 2009. – № 867 – С. 20-25.
  13. Гридасова О.І. Інвентар стереотипних ролей БАТЬКО / МАТИ / ДИТИНА в англомовному сімейному конфліктному дискурсі / О.І. Гридасова // Культура народов Причерноморья : науч. журнал. – 2009. – Т. 1, № 168. – С. 190-193.
  14. Гридасова О.І. Способи вербальної об’єктивації стереотипних ролей ЧОЛОВІКА в англомовному сімейному конфліктному дискурсі / О.І. Гридасова // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. – 2009. – № 47. – С. 202-206.
  15. Гридасова О.І. Способи вербальної об’єктивації стереотипних ролей ДРУЖИНИ в англомовному сімейному конфліктному дискурсі / О.І. Гридасова // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. – 2009. – № 45. – С. 148-151.
  16. Гридасова О.І.Прагматичні особливості сімейного конфліктного дискурсу / О.І. Гридасова // Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. – 2007. – № 773. – С. 25-27.
  17. Колтунова О. І. Переваги залучання ефективної похвали на занятті з іноземної мови. Тези доповідей IX міжнародного заочного наукового форуму “Сучасна германістика: мова і світ людини”. Харків : ХНУ імені В.Н.Каразіна, 2020. С. 39-41.
  18. Колтунова О. І. Стратегія ефективної похвали під час навчання С. 65-66. Матеріали XІІ Міжнародної науково-методичної конференції «МЕТОДИЧНІ ТА ПСИХОЛОГО – ПЕДАГОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ». Харків : ХНУ імені В.Н.Каразіна, 2020.
  19. Гунда Г.І., Колтунова О.ІВербалізаціяпозитивного ставлення в англо-українському перекладі. Збірник наукових праць студентів«МОЛОДІ ФАХІВЦІ–МАЙБУТНЄ НАУКИ»Випуск 12. С.19-25.
  20. Гуренко А.О., Колтунова О.І.Способи виразу засудження та схвалення в англомовному дискурсі. Збірник наукових праць студентів«МОЛОДІ ФАХІВЦІ–МАЙБУТНЄ НАУКИ»Випуск 12. С.26-30.
  21. Макаревич М.Р., Колтунова О.І.Рольова поведінка як компонент формування іншомовної комунікативної компетенції. Збірник наукових праць студентів «МОЛОДІ ФАХІВЦІ –МАЙБУТНЄ НАУКИ». Випуск 12. С.64-70.
  22. Свергуненко А.О., Колтунова О.І.Хвалимо студента правильно (на матеріалі англійської мови). Збірник наукових праць студентів «МОЛОДІ ФАХІВЦІ –МАЙБУТНЄ НАУКИ». Випуск 12. С.96-102.
Навчально-методичні посібники:
  1. Посібник з модальних дієслів для студентів факультету іноземних мов. A practical course in modal verbs: навчальний посібник з модальних дієслів для студентів факультету іноземних мов / Л.О. Байбекова, О.І. Гридасова, М.В. Рябих, Л.М. Рябих. – Х. : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2016. – 79 с.
  2. Колтунова О.І., Рябих М.В., Дудоладова А. В. Англійська мова : підручник для студентів першого та другого курсів факультетів іноземних мов. Х.: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2018. 272 c.

Контактна інформація

Телефон (служ.): (057) 707 55 66
E-mail: o.koltunova@karazin.ua