ДОРОНІНА Ольга Валеріївна


Старший викладач кафедри іноземних мов професійного спрямування.

Освіта:

  • 2013 р. — Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, факультет іноземних мов, філологія, мова та література (англійська);

  • 2020 р. — Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, освіта/педагогіка, професійна освіта.

Захищені дисертації:

  • Доктора філософії: «Підготовка педагогічного персоналу до надання освітніх послуг особам похилого віку в Австралії» (Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, 2022 р., науковий керівник – доктор педагогічних наук, професор Калашник Любов Сергіївна).

Професійна кар’єра:

  • 2013-2021 рр. — старший лаборант Лінгвістичного центру факультету іноземних мов, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна;

  • 2018-2022 рр. — викладач кафедри англійської мови факультету іноземних мов, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна;

  • 2022-2023 р. — викладач кафедри іноземних мов професійного спрямування, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна.

  • з 2023 р. — старший викладач кафедри іноземних мов професійного спрямування, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна.

Сфера наукових інтересів:

  • Неформальна освіта, освіта людей третього віку, методика викладання іноземних мов.

Викладає курси:

  • Практичний курс англійської мови для студентів юридичного факультету.

Стажування та підвищення кваліфікації:

1. Підвищення кваліфікації: Серія освітніх вебінарів з теми наукометрії для професійного розвитку “International experience in the field of publishing. Successful publications in Scopus and Web of Science”(30 годин, 1 кредит ЄКТС). Cертифікат AD № 1554 від 12.04.2023.

Основні публікації:

Web of Science:

  1. Калашник Н., Левченко Я., Дороніна О., Кучерова О., Лученко О. (2018). Освіта як агент ресоціалізації людей похилого віку. Society. Integration. Education. Proceedings of the international scientific conference. (Rezekne, May 25th-26th). Rezekne: Rezekne academy of technology, 2018. Vol. V. PP. 100-112.

Scopus:

1. Luchenko, O., Doronina, O. (2023). Application of the Positive Japanese Experience for Teacher Inductionin Slovakia. Studia Orientalia Slovaca, 22 (1).

Статті у фахових виданнях:
  1. Дороніна О. В. Визначення та сутність поняття неформальної освіти. Наукова скарбниця освіти Донеччини. 2018. № 2. С. 79–82.

  2. Дороніна О. В. Феномен Третього Віку: термінологічні аспекти. Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка. Чернігів : НУЧК ім. Т. Г. Шевченка, 2020. С. 3–7.

  3. Doronina O. V. The Role of Educational Services and Programs among the Services for the Elderly In Australia. Педагогічний альманах : зб. наук. пр. / редкол.: В. В. Кузьменко (голова) та ін. Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2020. С. 180–185.

  4. Doronina О., Kalashnyk N. Training of Teaching Staff in the Australian Higher Education system. / Харк. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. Засоби навчальної та науково-дослідної роботи : зб. наук. пр. Харків : ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2020. Вип. 54. С. 27–39.

  5. Luchenko O., Doronina O. (2023). Out-of-school training and its role in supporting beginning teachers during the induction program in Japan. Human Studies. Series of Pedagogy. No 16(48), 143–154, doi: https://doi.org/10.24919/2413-2039.16/48.21

Статті зі студентами:
  1. Rakytianska K.K., Doronina O.V. The Phenomenon of White-collar Crime. Матеріали VIII Всеукраїнської студентської наукової конференції «Academic and Scientific Challenges of Diverse Fields of Knowledge in the 21st Century» / «Академічні та наукові виклики різноманітних галузей знань у 21-му столітті». – Харків: ХНУ імені В.Н. Каразіна. 2019. С. 104-108

  2. Kurylko O.G., Doronina O.V., Luchenko O.O. Japanese Aesthetics of the Traditional Noh Theater. Матеріали IX Всеукраїнської студентської наукової конференції «Academic and Scientific Challenges of Diverse Fields of Knowledge in the 21st Century» / «Академічні та наукові виклики різноманітних галузей знань у 21-му столітті». – Харків: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2020. – С. 130-135.

Участь у конференціях:
  1. Дороніна О. В. Система надання освітніх послуг в Австралії. Theoretical and Applied Researches in the Field of Pedagogy, Psychology and Social Sciences : conference proceedings, Kielce, December 28-29, 2016. Kielce: Holy Cross University, 2016. С. 66-69.

  2. Дороніна О. В. Університетська освіта для літніх людей: особливості та перспективи. Geneza Vuvoja Profilu Studenta Pre Potreby Globalneho Trhu Prace: zbornik recensovanych vedeckych prac medzinarodnou ucastou, Košice: Technicka universita v Košiciach, 2017. С. 103-105.

  3. Дороніна О. В. Комунікативний підхід у навчанні іноземної мови. Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі: шляхи інтеграції школи та ВНЗ : матеріали ХI Міжнародної наук.-метод. конф., м. Харків, 18 квіт. 2019 р. Харків: ХНУ імені В.Н. Каразіна. 2019. С. 43-44.

  4. Дороніна О. В. Інноваційні методи навчання у вищій школі. Сучасні світові тенденції розвитку науки та інформаційних технологій : матеріали II Міжнародної наук.-практ. конф., м. Одеса, 24-25 трав. 2019 р. Одеса: ГО «Інститут інноваційної освіти», 2019. С. 15-17.

  5. Дороніна О. В. Неформальна освіта: світовий досвід. Сучасні світові тенденції розвитку науки та інформаційних технологій : матеріали II Міжнародної наук.-практ. конф., м. Одеса, 24-25 трав. 2019 р. Одеса: ГО «Інститут інноваційної освіти», 2019. С. 17-18.

  6. Дороніна О. В. Освіта людей третього віку. Матеріали ХII Міжнародної науково-методичної конференції «Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі: шляхи інтеграції школи та ВНЗ». – Харків: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2020. – С. 52-53.

  7. Doronina O.V. Education of the Elderly in Australia: University of the Third Age. Theoretical Foundations of Modern Science and Practice. Abstracts of XI International Scientific and Practical Conference. Melbourne, Australia 2020. – PP. 40-41.

  8. Дороніна О. В. Стан розробки проблеми освіти для дорослих в Україні. Theoretical and Practical Aspects of Modern Scientific Research: Collection of scientific papers «ΛΌГOΣ» with Proceedings of the I International Scientific and Practical Conference (Vol. 2), Seoul, April 30, 2021. Seoul-Vinnytsia: Case Co., Ltd. & European Scientific Platform, 2021. – PP. 101-102.

  9. Дороніна О. В. Освіта людей похилого віку в Україні: Університет третього віку. Formation of Innovative Potential of World Science: collection of scientific papers «SCIENTIA» with Proceedings of the I International Scientific and Theoretical Conference (Vol. 2), May 7, 2021. Tel Aviv, State of Israel: European Scientific Platform. – PP. 52-53.

  10. Doronina O.V. Lifelong Learning for Older Adults inAsian Countries. Proceedings of the II International Scientific and Theoretical Conference (Vol. 3), June 10, 2022. Sydney, Australia: European Scientific Platform. PP. 10-11.

  11. Doronina O.V. Lifelong Learning Strategies in European Countries. International scientific journal ‘Grail of Science’ with the Proceedings of the III Correspondence International Scientific and Practical Conference ‘Globalization of Scientific Knowledge: International Cooperation and Integration of Sciences’, June 17, 2022. Vienna-Vinnytsia: European Scientific Platform. PP. 471-472.

  12. Luchenko, O., Doronina, O. (2023). Different approaches to second language learning: EMI vs CLIL. Proceedings of the 15th International Scientific and Practical Conference «Methodological and Psychological Issues of Teaching Foreign Languages: Reaching for Schooland University Integration» (April 21, 2023), Kharkiv, Ukraine.

Контактна інформація

Адреса: ауд. 10-10, майдан Свободи 4, м. Харків, 61022
Телефон: (057) 707-53-50
E-mail: engldpt@karazin.ua