ЗУБКОВА Людмила Миколаївна


Доцент кафедри іноземних мов професійного спрямування Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна

Освіта:

  • 1994 р. — закінчила філологічний факультет Харківскького державного педагогічного інституту ім. Г.С.Сковороди за спеціальністю «Українська мова та література, англійська мова».
    Захищені дисертації:
  • кандидатська «Формування життєвої компетентності майбутніх учителів у процесі професійної підготовки в класичному університеті» (Державний вищий навчальний заклад „Донбаський державний педагогічний університет”. – Слов’янськ, 2017).

Професійна кар’єра:

  • 08. 1994 р. – 10.1994 р. — вчитель англійської мови в ЗШ № 156 з поглибленим вивченням іноземних мов, м.Харків.

  • 10.1994 р. – 09.1996 р. — старший лаборант кафедри англійської мови, факультет іноземних мов, ХНУ імені В.Н.Каразіна.

  • 02.09.1996 р. — 09.2015 р. – викладач кафедри англійської мови, факультет іноземних мов, ХНУ імені В.Н.Каразіна.

  • 09.2015 р. – 09.2018 р. – старший викладач кафедри англійської мови, факультет іноземних мов, ХНУ імені В.Н.Каразіна.

  • З 09.2018 р. – доцент кафедри англійської мови ( з 01.10.2022 - кафедри іноземних мов професійного спрямування) факультет іноземних мов, ХНУ імені В.Н.Каразіна

Сфера наукових інтересів:

ноосферна освіта, біоадекватна методика викладання як засіб формування цілісного мислення, професійна деформація викладачів та засоби її корекції, формування цілісної особистості та життєвої компетентності студентів у процесі професійної підготовки у класичному університеті.

Викладає курси:

  • практична англійска мова для студентів немовних спеціальностей (фізико-технічний факультет).

Основні наукові праці:

  1. «Функція мислеобразу у двопівкульному мисленні» (Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Сучасний соціокультурний простір 2010», 20-22.09.2010, Київ).
  2. Необхідність формування життєвої компетентності майбутнього вчителя. Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д.Ушинського: Зб.наук.праць. Одеса: ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2013. Вип. 11-12. С. 121-125.
  3. Визначення структурних компонентів життєвої компетентності студентів класичних університетів. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти: Зб. наук. праць. Слов'янськ: ДВНЗ Донбаський державний педагогічний університет, 2016. Вип. 4. С. 98-105
  4. Вплив особливостей системи підготовки педагогічних кадрів класичного університету на процес формування життєвої компетентності студентів. European Humanities Studies /Europejskie Studia Humanistyczne. Slupsk, 2016 Issue. I. P. 86-97.
  5. .Життєтворче середовище вищого навчального закладу як інструмент формування життєвої компетентності студентів. Вісник Луганського національного університету імені Т.Шевченка. Педагогічні науки: Зб.наук.праць. Луганськ, 2016. Вип. 6(303). С. 213-221.
  6. Формування життєвої компетентності майбутніх вчителів у середовищі класичного університету у контексті особистісно-діяльнісного, аксіологічного та компетентнісного підходів. Педагогіка та психологія: Зб.наук.праць ХНПУ імені Г.С.Сковороди. Харків: Видавець Рожко С.Г., 2016. Вип.54. С. 170-178.
  7. Аналіз впливу факторів ризику та стереотипізації учительської професії у процесі підготовки майбутніх освітян. Гуманітарний вісник ДВНЗ Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди: Зб.наук.праць. Київ: Гнозис, 2016. Додаток 1 до Вип. 37, Том ІІ (70): Тематичний випуск „Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору”. С. 402-408.
  8. .Визначення сутності поняття „життєва компетентність” та її основних функцій. Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія Педагогіка і психологія. Педагогічні науки: Зб.наук.праць. Дніпро, 2016. Вип. 2(12). С. 24-30.
Контактна інформація

Адреса: ауд. 10-10, майдан Свободи 4, м. Харків, 61022
Телефон: (057) 707-53-50
E-mail: engldpt@karazin.ua