Старший викладач кафедри англійської філології та методики викладання іноземної мови
Завідувачка цикловою комісією 2 курсу кафедри англійської філології та методики викладання іноземної мови (денна форма навчання, друга мова).
Освіта:
У 2013 році закінчила з відзнакою Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна (ХНУ), кафедру теорії та практики перекладу англійської мови.
Професійна кар’єра:
з 2013 р. — викладач кафедри методики та практики англійської мови Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна;
з 2020р. – старший викладач кафедри методики та практики англійської мови Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна
з 2022 р. -старший викладач кафедри англійської філології та методики викладання іноземної мови Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна
Сфера інтересів: Педагогіка, методика викладання іноземних мов
Викладає курси:
--Іноземна мова - II для студентів 2 курсу (денна форма навчання) кафедри англійської філології та методики викладання іноземної мови (усна практика);
-- Іноземна мова- II для студентів 3 курсу (денна форма навчання) кафедри англійської філології та методики викладання іноземної мови (усна практика).
Розробка дистанційного курсу “Аналітичне читання –III”
Членство:
·Всеукраїнська професійна асоціація викладачів англійської мови TESOL-Ukraine;
·Українська асоціація дослідників освіти ( УАДО)
Стажування та підвищення кваліфікації:
1) " Технології дистанційної освіти у вищому навчальному закладі" ( 108 годин) у Харківський національний університет імені .В.Н.Каразіна. Реєстраційний номер № 2401-483, 2014 р.
2) Стажування на кафедрі англійської мови факультету іноземних мов Харківський національний університет імені .В.Н.Каразіна( 120 годин). Реєстраційний номер № 221 від 02,12,2019.
3) Міжнародне підвищення кваліфікації (Вебінар проведений Люблінським науково-технологічним парком та ГО " Міжнародна фундація науковців та освітян") : «ТРАНСФЕР ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ В КРАЇНАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ ТА УКРАЇНІ»( 45 годин, 1.5 кредиту ЄКТС). Сертифікат № 14017 від 29.05.2023.
4) Міжнародне підвищення кваліфікації (Вебінар проведений Люблінським науково-технологічним парком та ГО " Міжнародна фундація науковців та освітян") : «ФАНДРАЙЗИНГ ТА ОСНОВИ ГРАНТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ЗАРУБІЖНИЙ ТА ВІТЧИЗНЯНИЙ ДОСВІД»( 45 годин, 1.5 кредиту ЄКТС). Сертифікат № 14555 від 19.06.2023.
5) Міжнародне підвищення кваліфікації (Вебінар проведений Люблінським науково-технологічним парком та ГО " Міжнародна фундація науковців та освітян") : " «НЕФОРМАЛЬНА ОСВІТА У ПІДГОТОВЦІ БАКАЛАВРІВ ТА МАГІСТРІВ В КРАЇНАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ ТА УКРАЇНІ» ( 45 годин, 1.5 кредиту ЄКТС). Сертифікат № 14695 від 03.07.2023.
6) Підвищення кваліфікації :Онлайн- курс " Методологія CLIL на платформі MOODLE у рамках реалізації проєкту Erasmus + " Розвиток потенціалу підготовки учителів іноземної мови як шлях до впровадження багатомовної освіти та європейської інтеграції України." ( 30 годин, 1 кредит ЄКТС). Сертифікат № СПК 332/23 від 30 червня 2023.
7) Міжнародне підвищення кваліфікації (Вебінар проведений Люблінським науково-технологічним парком та ГО " Міжнародна фундація науковців та освітян") : «IНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ ПРИ ПІДГОТОВЦІ БАКАЛАВРІВ ТА МАГІСТРІВ В КРАЇНАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ ТА УКРАЇНІ» ( 45 годин, 1.5 кредиту ЄКТС). Сертифікат № 14811 від 17.07.2023.
Основні публікації
Статті
1. Гольберт М.З. , Ребрій О.В. Подолання труднощів перекладу як реалізація перекладацької мовотворчості.In Statu Nascendi: Збірка студентський статей. 2013. № 14. С. 52-56.
2. Конєва М.З. Оцінка у фокусі функціонально-комунікативної парадигми. Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Серія «Філологія». 2014. № 1124. С. 126–131.
3. Конєва М.З. Переклад фразеологічних одиниць у художньому тексті. Науковий вісник Херсонського державного університету. 2018. №5. С. 66-71.
4. Конєва М.З. Лінгводидактичний аспект удосконалення навичок говоріння майбутніх учителів-філологів. Міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. 2019. № 26. С. 174-178.
5. Конєва М.З. Переваги використання інформаційних інновацій під час навчання іноземної мови. Закарпатські філологічні студії. 2019. № 12. С. 155-160.
6. Конєва М.З. Лінгвістична компетентність як важливий складник іншомовної комунікації майбутніх учителів іноземної мови. Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Том №31 (70). № 1. 2020. С. 28-33.
7. Конєва М.З. Формування комунікативної професійно орієнтованої компетентності майбутніх учителів іноземних мов. Наукові записки Міжнародного гуманітарного університету. 2020. № 33. С. 65-68.
8. Конєва М.З., Колтунова О.І. Практичні аспекти застосування сучасних онлайн-платформ у професійній підготовці майбутніх філологів англійської мови. Вісник ХНУ ім. В.Н.Каразіна. 2022. №95. С.85—90.
9. Конєва М.З. Використання інформаційних технологій у процесі навчання англійської мови студентами. Міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. 2022. № 57 том 1. С. 303-308.
10. Конєва М.З., Галстян А.Г. Напрямки вдосконалення дистанційного навчання в Україні. Міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. 2023. № 59 том 1. С. 226- 231.
11. Конєва М. З., Власова В. П. Специфіка навчання іноземної мови студентів. Актуальні питання у сучасній науці. Київ.Випуск 7(13) 2023. С. 564—573.
12. Конєва М.З., Галстян А.Г,, Язловицька О.В. Teaching language systems. Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна.Серія «Філологія». 2023. Випуск 97. С. 58-67.
13. Конєва М.З. Формування мотивації вивчення іноземної мови у студентів. Актуальні питання у сучасній науці. Київ. Випуск № 2 (20) 2024. С. 704-711.
Тези доповідей:
1. Гольберт М.З. Засоби невербальної комунікації у професійно-педагогічному спілкуванні // Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі: ІV міжнарод. наук.-метод. конф., 21 листоп. 2013 р. : тези доп. Харків, 2013. С. 47-48.
2. Гольберт М.З. Оптимізація навчання професійно-орієнтованої англійської мови у вищій школі // Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі: ІV міжнарод. наук.-метод. конф., 25 квіт. 2014.: тези доп. Харків, 2014. С. 37-39.
3. Конєва М.З., Турченко В.О. Індивідуальний стиль професійного спілкування викладача // Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі: VII міжнарод. наук.-метод. конф., 20 лист. 2014.: тези доп. Харків, 2014. С. 68-70.
4. Конєва М.З. Сутність професійної компетентності майбутніх перекладачів // Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі: шляхи інтеграції школи та ВНЗ: ХІ міжнар. наук.-методичної конф., 18 квіт. 2019.: тези доп. Харків, 2019. C. 72-74.
5. Конєва М.З. Використання аудіовізуальних матеріалів у процесі навчання іноземній мові студентів ВНЗ // Актуальні проблеми сучасної філології та методики викладання мов у вишах: ІІ Всеукраїнської наук.-практ. конф., 8 жовтня 2019.: тези доп. Харків, 2019. С. 154-157.
6. Конєва М.З. Сутність професійної компетентності майбутніх перекладачів // Каразінські читання: Людина.Мова.Комунікація: ХVIII наук. конф. з міжн. участю., 1 лют. 2019.: тези доп. Харків, 2019. С. 67-69.
7. Конєва М.З. Сучасні методи навчання англійської мови у ВНЗ // Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі: XIІ між нар. наук.-метод. конф., 10 квіт. 2020.: тези доп. Харків, 2020. С. 67-68.
8. Конєва М.З. Кейс-технології у освітньому процесі майбутніх учителів іноземної мови // Стратегії розвитку та пріоритетні завдання філологічних наук: міжнар. наук.-практ. конф., 16-17 жовт. 2020.: тези доп. Запоріжжя, 2020. С.63-65.
9. Конєва М.З. Аутентичні матеріали як засіб розвитку соціокультурної компетенції учнів старших класів // Modern Science: innovations and prospects: 1st International Scientific and Practical Conference,10-12 October. 2021.: thesis of the report. Stockholm, Sweden. C.237-241.
10. Конєва М.З. Викладання англійської мови в умовах дистанційного навчання // Modern Science: innovations and prospects. XIII International Scientific and Practical Conference,18-20 September. 2022.: thesis of the report. Stockholm, Sweden. C. 248-252.
11. Конєва М.З. Сучасні підходи і технології навчання іноземної мови у закладах вищої освіти // Каразінські читання: Людина. Мова. Комунікація: ХХІІ наук. онлайн-конф., 3 лют. 2023.: тези доп. Харків, 2023. С. 58-61.
12. Конєва М.З. Перспективні напрямки використання цифрових технологій в освіті // «Наукова молодь – 2022» : X наук.- практ. конф. молодих вчених.,15 лист. 2022.: тези доп. Київ, 2022. С. 53-55.
13. Конєва М.З. Значення цифрових платформ у вивченні англійської мови // Current trends in the development of youth theories: XXXVI International Scientific and Practical Conference, September 12-15. 2023, Ankara, Turkey. C. 164-166.
14. Конєва М.З. Особливості інноваційних технологій у процесі навчання студентів іноземним мовам // Романо-германські мови: загальні тенденції розвитку мовних явищ, контрастивні та ареальні дослідження. Матеріали II Всеукраїнської науково-практичної конференції. 16 листопада, Дніпро. 2023. С. 47-51.
Навчально-методичні посібники:
1. Л.О. Байбекова, М.З. Конєва, С.Л. Немчонок, А.О. Пруднікова, А.С. Птушка, О.В. Язловицька. Vocabulary Booster: практикум з аспекту "Speech Practice" для студентів 1-5 курсів факультету іноземних мов. Харків : ХНУ ім. В.Н. Каразіна. 2022.-204 с.
Контактна інформація
Адреса: ауд. 7-72, майдан Свободи, 4, м. Харків, 61022
Телефон: (057) 707-55-66
E-mail: marina.konieva@karazin.ua