Доцент кафедри іноземних мов професійного спрямування Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна
Освіта:
1994 р. — закінчила філологічний факультет Харківскького державного педагогічного інституту ім. Г.С.Сковороди за спеціальністю «Українська мова та література, англійська мова». Захищені дисертації:
кандидатська «Формування життєвої компетентності майбутніх учителів у процесі професійної підготовки в класичному університеті» (Державний вищий навчальний заклад „Донбаський державний педагогічний університет”. – Слов’янськ, 2017).
Професійна кар’єра:
08. 1994 р. – 10.1994 р. — вчитель англійської мови в ЗШ № 156 з поглибленим вивченням іноземних мов, м.Харків.
10.1994 р. – 09.1996 р. — старший лаборант кафедри англійської мови, факультет іноземних мов, ХНУ імені В.Н.Каразіна.
02.09.1996 р. — 09.2015 р. – викладач кафедри англійської мови, факультет іноземних мов, ХНУ імені В.Н.Каразіна.
09.2015 р. – 09.2018 р. – старший викладач кафедри англійської мови, факультет іноземних мов, ХНУ імені В.Н.Каразіна.
З 09.2018 р. – доцент кафедри англійської мови ( з 01.10.2022 - кафедри іноземних мов професійного спрямування) факультет іноземних мов, ХНУ імені В.Н.Каразіна
Сфера наукових інтересів:
ноосферна освіта, біоадекватна методика викладання як засіб формування цілісного мислення, професійна деформація викладачів та засоби її корекції, формування цілісної особистості та життєвої компетентності студентів у процесі професійної підготовки у класичному університеті.
Викладає курси:
практична англійска мова для студентів немовних спеціальностей (фізико-технічний факультет).
Основні наукові праці:
«Функція мислеобразу у двопівкульному мисленні» (Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Сучасний соціокультурний простір 2010», 20-22.09.2010, Київ).
Необхідність формування життєвої компетентності майбутнього вчителя. Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К.Д.Ушинського: Зб.наук.праць. Одеса: ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2013. Вип. 11-12. С. 121-125.
Визначення структурних компонентів життєвої компетентності студентів класичних університетів. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти: Зб. наук. праць. Слов'янськ: ДВНЗ Донбаський державний педагогічний університет, 2016. Вип. 4. С. 98-105
Вплив особливостей системи підготовки педагогічних кадрів класичного університету на процес формування життєвої компетентності студентів. European Humanities Studies /Europejskie Studia Humanistyczne. Slupsk, 2016 Issue. I. P. 86-97.
.Життєтворче середовище вищого навчального закладу як інструмент формування життєвої компетентності студентів. Вісник Луганського національного університету імені Т.Шевченка. Педагогічні науки: Зб.наук.праць. Луганськ, 2016. Вип. 6(303). С. 213-221.
Формування життєвої компетентності майбутніх вчителів у середовищі класичного університету у контексті особистісно-діяльнісного, аксіологічного та компетентнісного підходів. Педагогіка та психологія: Зб.наук.праць ХНПУ імені Г.С.Сковороди. Харків: Видавець Рожко С.Г., 2016. Вип.54. С. 170-178.
Аналіз впливу факторів ризику та стереотипізації учительської професії у процесі підготовки майбутніх освітян. Гуманітарний вісник ДВНЗ Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди: Зб.наук.праць. Київ: Гнозис, 2016. Додаток 1 до Вип. 37, Том ІІ (70): Тематичний випуск „Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору”. С. 402-408.
.Визначення сутності поняття „життєва компетентність” та її основних функцій. Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія „Педагогіка і психологія”. Педагогічні науки: Зб.наук.праць. Дніпро, 2016. Вип. 2(12). С. 24-30.
Контактна інформація
Адреса: ауд. 10-10, майдан Свободи 4, м. Харків, 61022 Телефон: (057) 707-53-50 E-mail: engldpt@karazin.ua